Máte v pláne zaobstarať novú posteľ a nemáte k dispozícii nikoho, kto by vám zabezpečil výnos? Tento problém bez problémov dokážeme vyriešiť. Vďaka príplatkovej službe komfortného výnosu dovezie špecializovaná dopravná služba zakúpený tovar až k vám domov a následne ho vynesie priamo na určené miesto. Výnos zabezpečujú podľa potreby až 2 pracovníci, takže nie je potrebná žiadna asistencia zo strany zákazníka.
V ktorých mestách je služba komfortného vynesenia dostupná?
Aktuálne je služba dostupná iba v mestách: Bratislava, Bánská Bytrica, Nitra, Trenčín a Žilina
Čo všetko služba komfortného výnosu zahŕňa?
- dopravu nábytku, postele alebo príslušenstva až k vám domov
- výnos tovaru až na určené miesto (zákazníkom určená miestnosť v dome alebo byte)
- uloženie balíkov s tovarom na vopred pripravené miesto
- komfortný výnos nezahŕňa službu montáže
Cena komfortného výnosu
Cena tejto služby je stanovená paušálne čiastkou 99 € (bez rozdielu poschodia, či je v dome výťah alebo nie). Hmotnosť zásielky môže byť maximálne do 160 Kg. V prípade hmotnosti zásielky nad 160 Kg sa účtuje príplatok 60 € za každých ďalších započatých 160 Kg.
Hmotnostný limit do 160 Kg bez problémov zahŕňa napríklad manželskú posteľ s roštami a matracmi.
Ak si pri objednávke zvolíte dopravu s komfortným výnosom a zároveň platbu na dobierku, bude vám po telefonickom potvrdení objednávky zaslaná zálohová faktúra na úhradu ceny výnosu.
Priebeh dopravy tovaru s komfortným výnosom
Pri odoslaní tovaru pošleme zákazníkovi informačnú SMS a email s odkazom na on-line sledovanie objednávky. Následne je potrebné počkať na telefonický kontakt dispečera dopravnej služby, ktorý ponúkne možný voľný termín doručenia. V dohodnutý deň a orientačný čas prídu vodič s pomocníkom a objednaný tovar vynesú.
Otázky / odpovede
Ako vopred zistím konečnú cenu za výnos?
V prípade záujmu je možné kedykoľvek kontaktovať našu infolinku Bezvapostele, kde vám pracovníci obsluhy konečnú cenu radi upresnia.
Ako službu komfortného výnosu objednať?
V nákupnom košíku stačí zaškrtnúť ako spôsob dopravy "Rozvoz nábytku po SR s komfortným výnosom". Najneskôr nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky budete telefonicky kontaktovaní ohľadne potvrdenia celkovej ceny za výnos.
Je možné službu výnosu objednať dodatočne – až po odoslaní tovaru?
Bohužiaľ to už nie je možné. Ak je tovar dodávaný vrátane služby výnosu, je odosielaný prostredníctvom špecializovanej dopravnej služby, kde rozvozy zabezpečujú dve osoby.
Môžem už objednanú službu výnosu zrušiť?
Áno, ale len do doby pred odoslaním tovaru. Po expedícii už je objednávka zaradená do systému špeciálnej prepravy a objednanú službu výnosu nie je možné zrušiť.
Tovar sa nepodarilo vyniesť z dôvodu nedostatku priestoru, dostanem peniaze späť?
Nedostatok priestoru pre manipuláciu (napr. úzke dvere, úzke schodisko atď.) nie je dôvodom pre vrátenie platby za službu komfortného výnosu. Kupujúci musí vždy vopred počítať s potrebou dostatočného priestoru pre výnos objemného tovaru.